Aktualizacja: 23.05.2025 15:57 Publikacja: 08.04.2022 16:36
Foto: materiały prasowe
- Będzie to pierwszy we Francji seryjny rower elektryczny z ramą wytworzoną w całości z surowców roślinnych - zapewnia założyciel firmy, Félix Hébert. Jedyna różnica z pierwszą wersją mechaniczną jest taka, że w pierwszej surowce - bambus i przędza - pochodziły z Francji, w drugiej bambus jest z Hiszpanii. Dzięki nowej produkcji i materiałom naturalnym produkcja ramy wiąże się z mniejszą o 35 proc. emisją dwutlenku węgla niż produkcja ramy z włókna węglowego. Metalowe podzespoły są francuskie - koła Mach1, piasty Aevee, jedynie hamulce i przerzutki, których Francja nie produkuje - japońskiej firmy Shimano.
Nowy raportu think tanku T&E „State of European Transport” potwierdza sukcesy unijnej polityki dotyczącej redukc...
Rezygnacja z samochodów z silnikami spalinowymi zapewne nie wystarczy, by zmniejszyć ilość zanieczyszczeń w mias...
Na terenie Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii (GZM) wystartowało największe w naszym kraju badanie poświęcone...
Badanie opublikowane w czasopiśmie naukowym „Communications Earth & Environment” dowodzi, że choć podróże prywat...
Pierwsza z dużych linii lotniczych rezygnuje z realizacji celu ograniczenia emisji CO2 do 2030 roku. Zdaniem sze...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas