Aktualizacja: 24.05.2025 09:54 Publikacja: 05.08.2021 16:19
Foto: Adobe Stock
Tak wynika z badań przeprowadzonych właśnie przez naukowców z University of Westminster. Pracownicy londyńskiej uczelni sprawdzali jak wypadają elektryczne rowery cargo w porównaniu z klasycznymi dostawczymi vanami. Polem rywalizacji były przesyłki kurierskie dostarczane pod klientom pod drzwi.
Efekt? Rowery dostarczały przesyłki z punktu A do B o 60 proc. szybciej niż kierowcy samochodów towarowych. Rowery miały wyższą średnią prędkość w mieście i podrzucały klientom średnio dziesięć paczek na godzinę, w porównaniu z sześcioma w przypadku furgonetek.
Nowa edycja programu Czyste Powietrze ma zwiększyć jego efektywność i transparentność. „Zapewniamy, że stanie si...
Nowa analiza Instytutu Ekonomiki Energetycznej i Analizy Finansowej (IEEFA) ostrzega przed nadmiernym poleganiem...
Choć z każdym rokiem w Europie liczba zainstalowanych pomp ciepła powinna rosnąć, ostatnie miesiące przyniosły d...
Transformacja energetyczna, Gospodarka o Obiegu Zamkniętym oraz dekarbonizacja przemysłu – to główne zagadnienia...
Dekarbonizacja przemysłu chemicznego już się zaczęła. By osiągnąć na tym polu efekty, potrzeba jak najwięcej inn...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas