Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.09.2025 18:11 Publikacja: 28.04.2021 11:15
Foto: Michael Fousert/ Unsplash
Do 2030 roku po europejskich drogach ma jeździć 30 milionów samochodów elektrycznych. Mimo, że pod względem emisji CO2 będą neutralne przez cały okres użytkowania, to problemem w kontekście odpadów mogą się okazać ich akumulatory. Doktor Paul Anderson z Uniwersytetu w Birmingham podkreśla, że istotne jest stworzenie sprawnego recyclingu dla akumulatorów litowo-jonowych, stosowanych w pojazdach elektrycznych. Niepoddane obróbce akumulatory są szczególnie szkodliwe dla środowiska, a wykorzystane do ich produkcji surowce w większości przypadków mogą zostać wykorzystane ponownie.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Nowa edycja programu Czyste Powietrze ma zwiększyć jego efektywność i transparentność. „Zapewniamy, że stanie si...
Nowa analiza Instytutu Ekonomiki Energetycznej i Analizy Finansowej (IEEFA) ostrzega przed nadmiernym poleganiem...
Choć z każdym rokiem w Europie liczba zainstalowanych pomp ciepła powinna rosnąć, ostatnie miesiące przyniosły d...
Transformacja energetyczna, Gospodarka o Obiegu Zamkniętym oraz dekarbonizacja przemysłu – to główne zagadnienia...
Dekarbonizacja przemysłu chemicznego już się zaczęła. By osiągnąć na tym polu efekty, potrzeba jak najwięcej inn...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas