Promują OZE wśród dzieci. Zostali właśnie nagrodzeni

Animowana historia małej dziewczynki, która postanowiła złapać słońce i rozświetlić wioskę, w której mieszka otrzymała wyróżnienie za akcję edukacyjną „Anna łapie słońce”.

Publikacja: 15.12.2022 12:47

Promują OZE wśród dzieci. Zostali właśnie nagrodzeni

Foto: materiały prasowe

Za akcję edukacyjną odpowiada firma SolarEdge, globalny lider w branży inteligentnych technologii energetycznych. SolarEdge został za nią nagrodzony w trakcie wydarzenia Trendy Energetyczne 2022. Celem akcji edukacyjnej jest promocja odnawialnych źródeł energii i zrównoważonego rozwoju wśród najmłodszych Polaków.

Zainicjowany przez SolarEdge projekt edukacyjny „Anna łapie słońce” ma na celu edukację młodych pokoleń i ułatwienie wszystkim – zwłaszcza dzieciom – zrozumienia, czym są odnawialne źródła energii oraz jak ważne są one dla środowiska naturalnego i przyszłości Ziemi.

W ramach akcji powstała książka dla dzieci „Anna łapie słońce”, wydana w kilku krajach europejskich m.in. w Polsce. Publikacja w wersji drukowanej została rozesłana do szkół podstawowych i przedszkoli z Warszawy jako podarunek z okazji zakończenia roku szkolnego.

Ważną częścią projektu był również krótkie video o tym samym tytule z głosem słynnej polskiej lektorki i dziennikarki – Krystyny Czubówny. Animowana historia małej dziewczynki, która postanowiła złapać słońce i rozświetlić wioskę, w której mieszka, mając nadzieję na zmianę świata na lepsze jest dostępna w serwisie YouTube na kanale SolarEdgePV.

Książka oraz video zachęcają młode pokolenie do myślenia o zrównoważonym rozwoju już na wczesnym etapie życia, a także zwiększają świadomość w temacie energii słonecznej.

- Historia Ani to historia każdego z nas, bo w końcu każdy ma w sobie coś z dziecka. Realizując projekt skierowany do najmłodszych chcieliśmy ułatwić im zrozumienie branży OZE, w szczególności przybliżyć zagadnienie energii słonecznej, oraz zaszczepić w nich chęć troski o środowisko naturalne. Wyróżnienie, które właśnie otrzymaliśmy potwierdza słuszność naszych działań i jest motywacją do dalszego rozwijania tego rodzaju projektów edukacyjnych. Mamy nadzieję, że tego typu inicjatywy zaowocują w przyszłości realnymi działaniami proekologicznymi podejmowanymi przez naszą młodzież – mówi Michał Marona, Country Manager SolarEdge Polska.

Za akcję edukacyjną odpowiada firma SolarEdge, globalny lider w branży inteligentnych technologii energetycznych. SolarEdge został za nią nagrodzony w trakcie wydarzenia Trendy Energetyczne 2022. Celem akcji edukacyjnej jest promocja odnawialnych źródeł energii i zrównoważonego rozwoju wśród najmłodszych Polaków.

Zainicjowany przez SolarEdge projekt edukacyjny „Anna łapie słońce” ma na celu edukację młodych pokoleń i ułatwienie wszystkim – zwłaszcza dzieciom – zrozumienia, czym są odnawialne źródła energii oraz jak ważne są one dla środowiska naturalnego i przyszłości Ziemi.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Kup teraz
Odnawialne Źródła Energii
Polska firma zbuduje największą morską elektrownię wiatrową na świecie
Materiał Promocyjny
Podróżuj ekologicznie! Program Fundusze Europejskie dla zrównoważonej mobilności
Odnawialne Źródła Energii
Pożary paneli fotowoltaicznych. Czy ta technologia jest bezpieczna?
Odnawialne Źródła Energii
Raport: Potrojenie udziału OZE do 2030 roku w zasięgu ręki
Odnawialne Źródła Energii
Transformacja energetyczna jako główny priorytet w sektorze odnawialnych źródeł energii
Materiał Promocyjny
„Skoro wiemy, że damy radę, to zróbmy to”. Oto ludzie, którzy tworzą Izerę
Odnawialne Źródła Energii
Rekordowy maj w UE. Paliwa kopalne wygenerowały mniej energii niż wiatr i słońce
Materiał partnera
Dzięki OZE energia będzie coraz tańsza