Promują OZE wśród dzieci. Zostali właśnie nagrodzeni

Animowana historia małej dziewczynki, która postanowiła złapać słońce i rozświetlić wioskę, w której mieszka otrzymała wyróżnienie za akcję edukacyjną „Anna łapie słońce”.

Publikacja: 15.12.2022 12:47

Promują OZE wśród dzieci. Zostali właśnie nagrodzeni

Foto: materiały prasowe

Za akcję edukacyjną odpowiada firma SolarEdge, globalny lider w branży inteligentnych technologii energetycznych. SolarEdge został za nią nagrodzony w trakcie wydarzenia Trendy Energetyczne 2022. Celem akcji edukacyjnej jest promocja odnawialnych źródeł energii i zrównoważonego rozwoju wśród najmłodszych Polaków.

Zainicjowany przez SolarEdge projekt edukacyjny „Anna łapie słońce” ma na celu edukację młodych pokoleń i ułatwienie wszystkim – zwłaszcza dzieciom – zrozumienia, czym są odnawialne źródła energii oraz jak ważne są one dla środowiska naturalnego i przyszłości Ziemi.

W ramach akcji powstała książka dla dzieci „Anna łapie słońce”, wydana w kilku krajach europejskich m.in. w Polsce. Publikacja w wersji drukowanej została rozesłana do szkół podstawowych i przedszkoli z Warszawy jako podarunek z okazji zakończenia roku szkolnego.

Ważną częścią projektu był również krótkie video o tym samym tytule z głosem słynnej polskiej lektorki i dziennikarki – Krystyny Czubówny. Animowana historia małej dziewczynki, która postanowiła złapać słońce i rozświetlić wioskę, w której mieszka, mając nadzieję na zmianę świata na lepsze jest dostępna w serwisie YouTube na kanale SolarEdgePV.

Książka oraz video zachęcają młode pokolenie do myślenia o zrównoważonym rozwoju już na wczesnym etapie życia, a także zwiększają świadomość w temacie energii słonecznej.

- Historia Ani to historia każdego z nas, bo w końcu każdy ma w sobie coś z dziecka. Realizując projekt skierowany do najmłodszych chcieliśmy ułatwić im zrozumienie branży OZE, w szczególności przybliżyć zagadnienie energii słonecznej, oraz zaszczepić w nich chęć troski o środowisko naturalne. Wyróżnienie, które właśnie otrzymaliśmy potwierdza słuszność naszych działań i jest motywacją do dalszego rozwijania tego rodzaju projektów edukacyjnych. Mamy nadzieję, że tego typu inicjatywy zaowocują w przyszłości realnymi działaniami proekologicznymi podejmowanymi przez naszą młodzież – mówi Michał Marona, Country Manager SolarEdge Polska.

Za akcję edukacyjną odpowiada firma SolarEdge, globalny lider w branży inteligentnych technologii energetycznych. SolarEdge został za nią nagrodzony w trakcie wydarzenia Trendy Energetyczne 2022. Celem akcji edukacyjnej jest promocja odnawialnych źródeł energii i zrównoważonego rozwoju wśród najmłodszych Polaków.

Zainicjowany przez SolarEdge projekt edukacyjny „Anna łapie słońce” ma na celu edukację młodych pokoleń i ułatwienie wszystkim – zwłaszcza dzieciom – zrozumienia, czym są odnawialne źródła energii oraz jak ważne są one dla środowiska naturalnego i przyszłości Ziemi.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Materiał partnera
Wiatr, słońce i magazyny w jednym projekcie – na to czeka rynek
Odnawialne Źródła Energii
Orlen będzie budował Baltic Power z Danii, a nie ze Świnoujścia
Odnawialne Źródła Energii
Raport: Polska ma szansę zostać liderem w rozwoju energetyki wiatrowej
Materiał partnera
Chcemy być istotnym graczem na Bałtyku
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Materiał partnera
Pierwszy prąd z wiatru na morzu w 2027 roku