Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 08:43 Publikacja: 15.12.2022 12:47
Foto: materiały prasowe
Za akcję edukacyjną odpowiada firma SolarEdge, globalny lider w branży inteligentnych technologii energetycznych. SolarEdge został za nią nagrodzony w trakcie wydarzenia Trendy Energetyczne 2022. Celem akcji edukacyjnej jest promocja odnawialnych źródeł energii i zrównoważonego rozwoju wśród najmłodszych Polaków.
Zainicjowany przez SolarEdge projekt edukacyjny „Anna łapie słońce” ma na celu edukację młodych pokoleń i ułatwienie wszystkim – zwłaszcza dzieciom – zrozumienia, czym są odnawialne źródła energii oraz jak ważne są one dla środowiska naturalnego i przyszłości Ziemi.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Wyścig o miano lidera w dziedzinie sztucznej inteligencji trwa, a rozwój AI przyspiesza. Postęp technologiczny w...
Umieszczenie na orbicie paneli solarnych, pozyskujących tam energię ze słońca, mogłoby zaspokoić znaczną część p...
Dziewieć na dziesięć nowych projektów energii odnawialnej jest tańszych niż najtańsze odpowiedniki oparte na pal...
Zakończono właśnie kluczowy etap projektu uznawanego za jeden z najtrudniejszych w chińskiej energetyce. Chodzi...
Czerwiec był pierwszym miesiącem w historii europejskiej energetyki, kiedy najwięcej energii elektrycznej dostar...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas