Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.06.2025 01:00 Publikacja: 15.12.2022 12:47
Foto: materiały prasowe
Za akcję edukacyjną odpowiada firma SolarEdge, globalny lider w branży inteligentnych technologii energetycznych. SolarEdge został za nią nagrodzony w trakcie wydarzenia Trendy Energetyczne 2022. Celem akcji edukacyjnej jest promocja odnawialnych źródeł energii i zrównoważonego rozwoju wśród najmłodszych Polaków.
Zainicjowany przez SolarEdge projekt edukacyjny „Anna łapie słońce” ma na celu edukację młodych pokoleń i ułatwienie wszystkim – zwłaszcza dzieciom – zrozumienia, czym są odnawialne źródła energii oraz jak ważne są one dla środowiska naturalnego i przyszłości Ziemi.
Energetyka wiatrowa na lądzie jest technologią, która może równoważyć produkcję energii z fotowoltaiki, dlatego...
Podczas jubileuszowej konferencji Polskiego Stowarzyszenia Energetyki Wiatrowej (PSEW 2025), która odbyła się w...
Już jesteśmy liderem jeżeli chodzi o magazynowanie energii. I tę pozycję będziemy umacniać. Stawiamy na inwestyc...
Jesteśmy polskim, niezależnym producentem energii, który działa na sześciu rynkach. Dotychczas przede wszystkim...
Zmieniliśmy nazwę z Sevivon na PNE Polska, między innymi po to, aby mocniej podkreślić potencjał całej grupy. Op...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas