Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.06.2025 07:55 Publikacja: 18.03.2023 14:31
Foto: Adobe Stock
Jak wynika z nowego badania, jedynie niewielki procent osób, które publikują treści na Twitterze, precyzyjnie używa hashtagu #ZeroWaste. Prof. Dariusz Jemielniak i Grzegorz Ganczewski z Akademii Leona Koźmińskiego przeanalizowali ponad 124 tysiące tweetów zawierających ten hashtag i doszli do wniosku, że autorzy publikacji zwykle pomijają najważniejsze aspekty tego ekologicznego podejścia. Tymczasem brak wiedzy w tym zakresie może prowadzić do spłycania samej idei.
– Niebezpieczne przemieszanie dobrych chęci z niewiedzą prowadzi do złych wyborów. Samo uczestnictwo ludzi w internetowych rozmowach i zainteresowanie ochroną środowiska jest pozytywnym przejawem. Niestety obserwujemy w tych dyskusjach brak wiedzy o tym, czym faktycznie jest ZeroWaste – stwierdza współautor analizy, Grzegorz Ganczewski.
Zagraniczne media alarmują, że polski prezydent-elekt sprzeciwia się unijnej polityce klimatycznej. Co czeka nas...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
W tym tygodniu Komisja Europejska ma ogłosić, że zaplanowana redukcja emisji gazów cieplarnianych o 55 proc. do...
Tegoroczny szczyt klimatyczny ONZ miał być wyjątkowy: mija dekada od podpisania porozumień paryskich, świat czek...
Najpotężniejsze gospodarki świata – odpowiedzialne za największe emisje gazów cieplarnianych – są najlepiej chro...
Nieprawdziwe informacje na temat zmian klimatu wywołanych działalnością człowieka szerzą nie tylko influencerzy,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas