Aktualizacja: 22.05.2025 14:18 Publikacja: 26.04.2021 11:35
Foto: Fot: mat. prasowe
Czego jest więcej w deklaracjach różnych korporacji dotyczących ochrony środowiska i klimatu – mody, dbania o wizerunek czy realnego biznesu?
W przypadku Orange Polska i osobiście moim wzięło się to z przekonania oraz motywacji, że będąc mieszkańcami tej planety powinniśmy zdawać sobie sprawę, że mamy problem i musimy się nim zająć. W biznesie, domu, rodzinie. Kiedy dodatkowo jest się prezesem i ma więcej możliwości niż zwykły obywatel, trzeba umieć to przełożyć na firmę.
Która z płci w większym stopniu wpływa negatywnie na klimat? Autorzy dużego badania przeprowadzonego we Francji...
Papież Franciszek zapisał się w historii jako pierwsza głowa Kościoła głośno i zdecydowanie zabierająca głos w s...
Tłumy turystów to nie jedyny problem, z którym muszą mierzyć się popularne kierunki wakacyjne. Dla wielu z nich...
Pierwszych 100 dni drugiej kadencji prezydent Donald Trump stało pod znakiem chaosu. Nie w kwestii polityki klim...
Jeszcze przed nadejściem lata – które i w tym roku będzie prawdopodobnie wyjątkowo ciepłe – część torów w Wielki...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas