Netflix walczy o planetę? Na razie kończy się na obietnicach

Wielkie korporacje wiedzą już, że brak działań zmierzających do redukcji negatywnego wpływu na środowisko im się po prostu nie opłaca.

Publikacja: 23.02.2021 15:52

Netflix walczy o planetę? Na razie kończy się na obietnicach

Foto: Mollie Sivaram/ Unsplash

Wpływ wielkich firm na zmiany klimatyczne jest ogromny – niemal 20% emisji CO2 pochodzi z transportowych inwestycji należących do międzynarodowych korporacji. Zdając sobie z tego sprawę i chcąc podreperować wizerunek, firmy chętnie składają ambitne deklaracje, dotyczące bardziej ekologicznych działań w przyszłości. Sęk w tym, że ich deklaracje brzmią obiecująco, ale niewiele z nich wynika.

Czytaj też: Koronawirus: jak planeta zyskała na pracy zdalnej
Pozostało 84% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Ekotrendy
Budowlana sieć powiązań i współpracy
Ekotrendy
PGE chce wydawać 4 mld zł rocznie na inwestycje w sieci
Ekotrendy
PGE chce najpóźniej w przyszłym roku wydzielić aktywa węglowe
Ekotrendy
Miasta w dobie zmiany klimatu
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Ekotrendy
Możemy przejąć węglowe aktywa energetyki