Reklama
Rozwiń

Netflix walczy o planetę? Na razie kończy się na obietnicach

Wielkie korporacje wiedzą już, że brak działań zmierzających do redukcji negatywnego wpływu na środowisko im się po prostu nie opłaca.

Publikacja: 23.02.2021 15:52

Netflix walczy o planetę? Na razie kończy się na obietnicach

Foto: Mollie Sivaram/ Unsplash

Wpływ wielkich firm na zmiany klimatyczne jest ogromny – niemal 20% emisji CO2 pochodzi z transportowych inwestycji należących do międzynarodowych korporacji. Zdając sobie z tego sprawę i chcąc podreperować wizerunek, firmy chętnie składają ambitne deklaracje, dotyczące bardziej ekologicznych działań w przyszłości. Sęk w tym, że ich deklaracje brzmią obiecująco, ale niewiele z nich wynika.

Czytaj też: Koronawirus: jak planeta zyskała na pracy zdalnej
Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Ekotrendy
Roboty pomogą zrównoważyć branżę budowlaną
Ekotrendy
Konferencja Środowiskowa 2025: recykling, ROP, gospodarka cyrkularna
Ekotrendy
Liderzy odpowiedzialnego zarządzania są coraz mocniejsi
Ekotrendy
Być start-upem pozytywnego wpływu
Ekotrendy
ESG po polsku: czy zrównoważona transformacja trwa?