Netflix walczy o planetę? Na razie kończy się na obietnicach

Wielkie korporacje wiedzą już, że brak działań zmierzających do redukcji negatywnego wpływu na środowisko im się po prostu nie opłaca.

Publikacja: 23.02.2021 15:52

Netflix walczy o planetę? Na razie kończy się na obietnicach

Foto: Mollie Sivaram/ Unsplash

Wpływ wielkich firm na zmiany klimatyczne jest ogromny – niemal 20% emisji CO2 pochodzi z transportowych inwestycji należących do międzynarodowych korporacji. Zdając sobie z tego sprawę i chcąc podreperować wizerunek, firmy chętnie składają ambitne deklaracje, dotyczące bardziej ekologicznych działań w przyszłości. Sęk w tym, że ich deklaracje brzmią obiecująco, ale niewiele z nich wynika.

Czytaj też: Koronawirus: jak planeta zyskała na pracy zdalnej
Pozostało jeszcze 84% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Ekotrendy
Dobre rozwiązania IT to podstawa sukcesu systemu kaucyjnego
Ekotrendy
System kaucyjny - nowe zasady dla producentów, sieci sklepów i konsumentów
Materiał Promocyjny
Zmiany na rynku napojów. PepsiCo wyznacza trendy
Materiał Promocyjny
Wypełniacze z kartonu? Sprawdź, co zrobić ze zużytymi kartonami
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Ekotrendy
Niezrealizowane proklimatyczne obietnice