Reklama

Netflix walczy o planetę? Na razie kończy się na obietnicach

Wielkie korporacje wiedzą już, że brak działań zmierzających do redukcji negatywnego wpływu na środowisko im się po prostu nie opłaca.

Publikacja: 23.02.2021 15:52

Netflix walczy o planetę? Na razie kończy się na obietnicach

Foto: Mollie Sivaram/ Unsplash

Wpływ wielkich firm na zmiany klimatyczne jest ogromny – niemal 20% emisji CO2 pochodzi z transportowych inwestycji należących do międzynarodowych korporacji. Zdając sobie z tego sprawę i chcąc podreperować wizerunek, firmy chętnie składają ambitne deklaracje, dotyczące bardziej ekologicznych działań w przyszłości. Sęk w tym, że ich deklaracje brzmią obiecująco, ale niewiele z nich wynika.

Czytaj też: Koronawirus: jak planeta zyskała na pracy zdalnej
Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ekotrendy
Producenci żywności: ROP to monopol i nowy podatek
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Ekotrendy
System kaucyjny ruszył, nadchodzą zmiany
Ekotrendy
Zielona rewolucja w odpadach
Materiał Partnera
Miliardy wyrzucane na śmietnik. Polska traci fortunę przez nieszczelny system, a rozwiązanie leży na stole
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Ekotrendy
Mądry biznes jest biznesem opomiarowanym
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama