Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 16.10.2025 01:21 Publikacja: 26.04.2021 11:35
Foto: Fot: mat. prasowe
Czego jest więcej w deklaracjach różnych korporacji dotyczących ochrony środowiska i klimatu – mody, dbania o wizerunek czy realnego biznesu?
W przypadku Orange Polska i osobiście moim wzięło się to z przekonania oraz motywacji, że będąc mieszkańcami tej planety powinniśmy zdawać sobie sprawę, że mamy problem i musimy się nim zająć. W biznesie, domu, rodzinie. Kiedy dodatkowo jest się prezesem i ma więcej możliwości niż zwykły obywatel, trzeba umieć to przełożyć na firmę.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
„Zmiana klimatu”, „zielone” oraz „dekarbonizacja” – to słowa, których unikać powinni urzędnicy Biura ds. Efektyw...
16 września 2025 roku w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie odbyła się uroczystość z okazji 10-lecia przyjęc...
Emisje z transportu drogowego szkodzą naszemu zdrowiu i środowisku. Jak z nimi walczyć? Obchodzony 22 września Ś...
Najnowszy raport „Pitches in Peril”, czyli „Boiska w niebezpieczeństwie” to kolejny dowód na to, że zmiany klima...
Początek bieżącej dekady był dla winiarzy wyjątkowo udanym okresem. Teraz przychodzi zmiana, która zmienia rynek...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas