Ekologia ma znaczenie dla Polaków na zakupach

Niemal dwie trzecie polskich konsumentów woli kupować produkty, które nie szkodzą roślinom i zwierzętom oraz nie przyczyniają się do zmiany klimatu.

Publikacja: 27.06.2023 12:10

Ekologia ma znaczenie dla Polaków na zakupach

Foto: Adobe Stock

Jak na decyzje zakupowe wpływają kwestie zrównoważonego rozwoju i jak konsumenci postrzegają zagrożenia ekologiczne? Odpowiedzi na te i inne pytania szukała w globalnych badaniach konsumenckich organizacja Forest Stewardship Council przy współpracy firmy badawczej Ipsos.

Dwie najważniejsze obawy związane z lasami

Pozostało jeszcze 93% artykułu

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Klimat i ludzie
Pożary w Kalifornii. Rośnie dezinformacja klimatyczna wokół przyczyn katastrofy
Klimat i ludzie
Najbogatsi wykorzystali już swój cały roczny „budżet węglowy”. Nowy raport Oxfam
Klimat i ludzie
Zbadano aktualne podejście Polaków do zmian klimatycznych. Widać istotną zmianę
Klimat i ludzie
Hiszpania wprowadza „urlopy klimatyczne”. Inne kraje UE pójdą jej śladem?
Klimat i ludzie
Większość Polaków uważa anomalie pogodowe za poważne zagrożenie. Czego się obawiamy?