Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 20.10.2025 11:53 Publikacja: 20.04.2021 13:08
Foto: Julianna Arjes/ Unsplash
Z okazji Dnia Ziemi, obchodzonego 22 kwietnia, browar New Belgium Brewing z siedzibą w Kolorado postanowił stworzyć piwo, które smakuje jak… kryzys klimatyczny. Przesłaniem producenta było uświadomienie odbiorcom, że zaniedbując środowisko, szkodzimy sobie – w końcu będziemy zmuszeni wypić to piwo, którego sobie nawarzyliśmy, a wszystko wskazuje na to, że nie będzie nam smakować.
Torched Earth Ale stworzono z „mniej niż idealnych składników, które byłyby dostępne i niedrogie dla piwowarów w zniszczonej przez klimat przyszłości, bez agresywnych działań zmierzających do zmierzenia się z kryzysem klimatycznym”, jak informuje browar.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Opakowania oznaczone kaucją będą pojawiać się stopniowo, a konsumenci uczą się nowych zasad, i to w naturalny sp...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Podczas debaty na konferencji PRECOP w Katowicach eksperci wzięli pod lupę wyzwania transformacji gospodarki odp...
Co roku krajowa gospodarka traci ćwierć miliarda złotych przez to, że cenne surowce, zamiast wrócić do obiegu, l...
Lidl Polska, jako duża organizacja, zatrudniająca ponad 29 tys. osób i współpracująca z ponad 850 krajowymi dost...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Powinniśmy wspólnie wypracować rozwiązanie dotyczące rozszerzonej odpowiedzialności producenta, np. cofając się...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas