Aktualizacja: 31.10.2024 23:54 Publikacja: 04.10.2022 13:21
Foto: Bloomberg
Jednym ze sponsorów tegorocznego szczytu klimatycznego COP27, który odbędzie się w listopadzie w Sharm el Sheikh w Egipcie, została Coca-Cola. Informację dotyczącą podpisania umowy o współpracę opublikowano na stronie internetowej wydarzenia oraz jego portalach społecznościowych. Napisano w niej, że „klimat jest kluczowym obszarem zainteresowania” Coca-Coli, przedstawiono cele klimatyczne firmy oraz zacytowano m.in. Michaela Goltzmana, wiceprezesa ds. polityki publicznej i zrównoważonego rozwoju w The Coca-Cola Company, który stwierdził, że „globalne wyzwania, takie jak odpady z tworzyw sztucznych, gospodarka wodna i zmiany klimatyczne są zbyt wielkie, aby jakikolwiek rząd, firma lub branża były w stanie rozwiązać je indywidualnie”.
Najnowszy sondaż Opinia24 dla More In Common Polska wykazał, że aż 68 proc. Polaków oczekuje, iż rząd Donalda Tuska wykaże się większym zaangażowaniem w kwestii przeciwdziałania zmianom klimatu i zmniejszy ryzyko wystąpienia kolejnych ekstremalnych zjawisk pogodowych, zagrażających mieszkańcom kraju.
Od tego, w jaki sposób specjaliści od cyberbezpieczeństwa wytłumaczą pracownikom reguły, zależy, czy te reguły będą stosowane na co dzień
Zwycięstwo brytyjskiej Partii Pracy daje nadzieję na powrót polityki klimatycznej tego kraju na właściwe tory, zgodnie z założeniami przyjętymi w ramach porozumienia paryskiego.
Zjednoczone Emiraty Arabskie, Azerbejdżan i Brazylia chcą razem walczyć o utrzymanie celu klimatycznego jakim jest zatrzymanie wzrostu średniej temperatury na świecie na poziome 1,5 stopnia Celsjusza.
W komitecie organizacyjnym tegorocznego szczytu klimatycznego, który odbędzie się w Azerbejdżanie, nie znalazła się ani jedna kobieta. To decyzja prezydenta kraju, który powołał 28-osobowy komitet.
Mobilna Sieć T-Mobile w Polsce w 2024 roku została uznana za najlepszą pod względem prędkości i niezawodności przez międzynarodową firmę Ookla. W rankingu SpeedTest.pl 2023 laury zdobyła usługa internet domowy.
Tegorocznej Konferencji Stron ONZ COP29 w Baku, stolicy Azerbejdżanu, będzie przewodniczyć Muchtar Babajew, szef resortu ekologii i zasobów naturalnych Azerbejdżanu, wieloletni dyrektor w państwowym gigancie paliwowym. Czy listopadowy szczyt ma szansę przebić sukces ubiegłorocznej konferencji COP28 w Dubaju?
Koncerny zachodnie, które mimo publicznych obietnic, nie opuściły Rosji, zarabiają tam krocie i sowicie wspierają wojnę Kremla podatkami. Wśród nich są tuzy amerykańskiego i unijnego biznesu.
Szykowana tania oferta dla amerykańskich konsumentów będzie dostępna tylko przez miesiąc. Tani zestaw za 5 dolarów ma pojawić się w lokalach McDonald’s pod koniec czerwca.
Do polskich koktajlbarów, restauracji i hoteli wkraczają nowe produkty z portfolio firmy Coca-Cola HBC Polska. Rodzina napojów Three Cents to odpowiedź na nowe potrzeby nie tylko klientów, ale też barmanów.
Coca-Cola, Danone i Nestle zostały oskarżone o wprowadzanie w błąd konsumentów twierdząc, że ich plastikowe butelki na wodę są „w 100% poddawane recyklingowi”. Organizacja konsumencka i dwie grupy ekologiczne złożyły do Komisji Europejskiej skargę w związku z „ekościemą” (greenwashing). Twierdzą, że butelki nigdy nie są wykonane w całości z materiałów pochodzących z recyklingu.
Olbrzymie przedsiębiorstwa spożywcze Nestle, Coca-Cola oraz Danone zostały oskarżone o składanie wprowadzających konsumentów w błąd oświadczeń o tym, że ich plastikowe butelki są "w 100 proc. poddawane recyklingowi".
Tysiące młodych ludzi, inspirujące wystąpienia ekspertów, a także kompetencje przyszłości jako temat przewodni – 10 października 2023 o godz. 10.00 odbędzie się spotkanie otwierające kolejną edycję programu #YouthEmpowered 2023 – Skills4Future, organizowanego realizowanego przez Coca-Cola HBC Polska i kraje bałtyckie oraz Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości.
Od niemal 2 lat Coca-Cola eksperymentowała z limitowanymi edycjami napojów o tajemniczym smaku – większość z nich miała niejasne, futurystyczne koncepcje i tajemnicze smaki. Najnowsza, Coca-Cola Y3000 ma smakować jak przyszłość. Koncern wykorzystał sztuczną inteligencję do skomponowania smaku i opakowania.
Amerykański koncern chce na festiwalach muzycznych uruchamiać specjalne studio nagraniowe, gdzie goście przy wykorzystaniu narzędzie technologicznych będą mogli uczestniczyć w tworzeniu muzyki.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas